تاریخ: ۲۵ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۲۲
بازدید: ۲۷۸
کد خبر: ۸۰۲۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

وعده مدیرعامل هلدینگ بورسی به افزایش دو برابری سود هر سهم

می متالز - مدیرعامل سرمایه گذاری صدرتامین با اعلام راه اندازی اولین شتاب دهنده بخش معدن تا پایان سال وعده داد سود هر سهم این هلدینگ بورسی در پایان سال ۲ برابر خواهد شد.
وعده مدیرعامل هلدینگ بورسی به افزایش دو برابری سود هر سهم

به گزارش می متالز، غلامرضا سلیمانی با اعلام اینکه بومی سازی قطعات از اولویت های مهم سرمایه گذاری صدرتامین وشرکت های تابعه است، گفت: با توجه به گستردگی فعالیت برخی زیرمجموعه ها، پیاده سازی ایده های نوین و برقراری ارتباط مستقیم دانشگاه با صنعت در برنامه کاری شرکت ها قرار گرفته و گزارش های قابل قبول دریافتی هم در روز افتتاحیه شتاب دهنده اعلام و رونمایی خواهد شد.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات با هیات مدیره و مدیران تاصیکو، تصمیم به راه اندازی شتاب دهنده بخش معدن با مشارکت شرکت های دانش بنیان گرفته شد و اولین شتاب دهنده تا پایان سال راه اندازی می شود.

سلیمانی با بیان اینکه عملکرد 9 ماهه شرکت های زیرمجموعه تاصیکو به پایان رسیده و گزارش ها بزودی اعلام می شود در خصوص آخرین وضعیت سهام تاصیکو نیز توضیح داد: سود هر سهم در پایان سال 2 برابر خواهد شد و وعده ای که سهامداران داده شده بود عمل کرده و خواهیم کرد. همه مدیران تاصیکو براساس برنامه اقدامات را در دستور کار قرار داده اند و سهامداران با خیال آسوده از سهم نگهداری کنند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده