تاریخ: ۲۶ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۰
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۸۰۴۰۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
قیمت خودرو در امروز 98/10/26

قیمت خودرو روز پنجشنبه / خودرو در مرز ثبات و گرانی + جدول قیمت

می متالز - بررسی و مقایسه قیمت خودروهای امروز پنجشنبه با آخرین لیست قیمت منتشر شده در گزارشات روزانه نشان می‌دهد؛ ۴۶ درصد از خودروهای مورد بررسی ثبات قیمت داشته‌اند و در مقابل۲۰ خودرو برابر با ۴۳ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.
قیمت خودرو روز پنجشنبه / خودرو در مرز ثبات و گرانی + جدول قیمت

به گزارش می متالز، اولین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی (تا ساعت پیش از ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز) استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

بررسی و مقایسه قیمت خودروهای امروز پنجشنبه با آخرین لیست قیمت منتشر شده در گزارشات روزانه نشان می‌دهد؛ ۴۶ درصد از خودروهای مورد بررسی ثبات قیمت داشته‌اند و در مقابل۲۰ خودرو برابر با ۴۳ درصد افزایش قیمت داشته‌اند. بیشترین افزایش قیمت مربوط به خودروی وانت آریسان یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۰۸ یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. همینطور کمترین افزایش قیمت را پژو ۴۰۵ داشته است و به نسبت دو روز گذشته ۱۰۰هزار تومان گرانتر شده است.

این درحالی است که تنها ۵ خودرو طی این دو رو کاهش قیمت داشته‌اند. کاهش یک میلیون تومانی خودروی پژو پارس اتوماتیک (بدون رینگ) بیشترین کاهش قیمت در طول این دو روز است.

عناوین برگزیده