تاریخ: ۲۶ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۴
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۸۰۴۱۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فروش قسطی ۳ محصول ایران‌خودرو

می متالز - فروش اعتباری ایران خودرو از ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۵ لغایت پنجشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۶ تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز شده است.
فروش قسطی ۳ محصول ایران‌خودرو

به گزارش می متالز، فروش اعتباری ۳ محصول ایران‌خودرو از ساعت ۱۱صبح چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۵ لغایت پنجشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۶ تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز شده است.

در این طرح با هدف جلوگیری از ثبت‌نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت‌نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت ایران‌خودرو فیلترهای را مطابق شرط و شروط مندرج در قرداد قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت‌نام مشتری از سوی شرکت یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

علاوه بر این دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت‌نام می‌باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت‌نام میسر نخواهد بود.

کلیه مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته نسبت به ثبت‌نام خودرو اقدام نموده‌اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته‌اند قادر به ثبت‌نام در این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت‌نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد.

عناوین برگزیده