تاریخ: ۲۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۱
بازدید: ۴۳۳
کد خبر: ۸۰۶۹۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
هلدینگ سیمان تأمین دست به شفا ف‌سازی زد

سوددهی سیمانی‌های تأمین از 22 تا 141 درصد

می متالز - بررسی عملکرد 9ماهه منتهی به پایان آذرماه 98، شرکت‌های تابعه سیمان تأمین شستا با هدف شفاف سازی در خصوص وضعیت سود، زیان و بررسی روش‌های مدیریتی 31 شرکت‌ با حضور رضا جمارانیان مدیرعامل سیمان تأمین، حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل سیمان فارس و خوزستان و مدیران ارشد شرکت‌های مذکور ازهفته گذشته آغاز شد. این جلسات کاری تا یکشنبه 29 دی ماه ادامه خواهد داشت.
سوددهی سیمانی‌های تأمین از 22 تا 141 درصد

رشد ۸۳ درصدی سودخالص" ساروم":

به گزارش می متالز، در جلسه سیمان ارومیه علاوه بر بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو، مشخص شد که با اقدامات مدیریتی، عملکرد فروش ۹ماهه سیمان ارومیه در مقایسه با بودجه مصوب ۱۳ درصد رشد و در مقایسه با دوره قبل هم ۳۴ درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هم رشد محسوسی را تجربه کرده و این شرکت در مقایسه با بودجه پیش بینی شده ۹ ماهه، ۹۶ درصد رشد و در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل رشد ۸۳ درصدی سود خالص را ثبت کرده است.

 ۱۴۱ درصد صعود سودخالص "سرود ":

همچنین در جلسه سیمان شاهرود، علاوه بر بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو، مشخص شد که با اقدامات مدیریتی، عملکرد فروش ۹ ماهه شرکت در مقایسه با بودجه مصوب ۳۳درصد رشد و در مقایسه با دوره قبل هم ۶۲ درصد افزایش یافته است. سود خالص سیمان شاهرود هم رشد محسوسی را تجربه و این شرکت در مقایسه با بودجه پیش بینی شده ۹ ماهه، ۹۷ درصد رشد و در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل رشد ۱۴۱ درصدی سود خالص را ثبت کرده است.

 افزایش۲۲ درصدی سودخالص "سغرب":

در جلسه سیمان غرب هم علاوه بر بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو، اعلام شد با پیگیری مدیریتی، عملکرد فروش ۹ ماهه شرکت در مقایسه با بودجه مصوب ۱۱ درصد رشد و در مقایسه با دوره قبل هم ۳۳ درصد افزایش یافته است.سود خالص سیمان غرب هم رشد محسوسی را تجربه و این شرکت در مقایسه با بودجه پیش بینی شده ۹ ماهه، ۲۱ درصد رشد و در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل رشد ۲۲ درصدی سود خالص را ثبت کرده است.

38 درصد ارتقای سود"سنیر":

در جلسه سیمان نی‌ریز، با بر بررسی اقدامات انجام شده، خبر رشد عملکرد فروش 9ماهه شرکت معادل بودجه مصوب و در مقایسه با دوره قبل هم افزایش 20درصدی داده شد.سود خالص سیمان نی‌ریز هم رشد را ثبت کرده و این شرکت در مقایسه با بودجه پیش بینی شده 9 ماهه، 27درصد افزایش و در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل رشد 38درصدی سود خالص را ثبت کرده است.

 رشد24درصدی سود خالص " سفانو ":

در جلسه سیمان فارس‌نو وپس از ارائه گزارش مدیرعامل فارس نو، خبر از رشد عملکرد فروش 9 ماهه شرکت بودجه داده و رشد 17 درصدی درآمد فروش در مقایسه با بودجه مصوبه و افزایش 55 درصدی به نسبت دوره قبل اعلام شد. سود خالص سیمان فارس‌نو هم نشان داد، این شرکت در مقایسه با بودجه پیش بینی شده 9 ماهه، 35درصد افزایش و در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل رشد24درصدی سود خالص را ثبت کرده است.

75درصد ارتقای سود "سفارس":

در جلسه سیمان فارس هم پس از ارائه گزارش مدیرعامل سیمان فارس، خبر رشد عملکرد فروش 9ماهه شرکت بودجه داده و رشد 26درصدی درآمد فروش در مقایسه با بودجه مصوبه و افزایش 50درصدی به نسبت دوره قبل اعلام شد. سود خالص سیمان فارس‌ هم نشان داد، این شرکت در مقایسه با بودجه پیش بینی شده 9 ماهه، 51درصد افزایش و در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل رشد75 درصدی سود خالص را ثبت کرده است.

صعود 102درصدی افزایش سودخالص "سقاین":

همچنین پس از ارائه گزارش مدیرعامل سیمان قائن، خبر رشد عملکرد فروش 9ماهه شرکت بودجه داده و رشد 10درصدی درآمد فروش در مقایسه با بودجه مصوبه و افزایش 45 درصدی به نسبت دوره قبل اعلام شد.سود خالص سیمان قائن هم نشان داد، این شرکت در مقایسه با بودجه پیش بینی شده 9 ماهه، 52 درصد افزایش و در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل رشد102درصدی سود خالص را ثبت کرده است.

عناوین برگزیده