تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۰۳
بازدید: ۳۶۳
کد خبر: ۸۱۴۷۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت زغال سنگ پروده طبس در آستانه ورود به فرابورس

می متالز - رمضان کریتی ثانی در تشریح اقدامات شرکت زغال سنگ پروده طبس در راستای ورود به بازار سرمایه کشور، عنوان داشت که با عنایت به سیاست‌های ابلاغی صدرتأمین به عنوان سهام‌دار عمده شرکت در راستای دستورالعمل های صادره از شستا، زمینه‌سازی و پیگیری لازم جهت ورود شرکت زغال سنگ پروده طبس به فرابورس پیش بینی می شود.
شرکت زغال سنگ پروده طبس در آستانه ورود به فرابورس

به گزارش می متالز، این شرکت به عنوان بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور با سابقه صادرات این محصول، ظرف ماه های آتی در فرابورس پذیرش شود.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در ادامه در خصوص مزایای این اقدام افزود ورود به فرابورس مطمئناً گام بزرگ دیگری در مسیر اعتلای شرکت است که در نهایت منجر به افزایش شفافیت، کارایی و همچنین بهبود عملکرد جاری خواهد شد.

وی همچنین ضمن اشاره به معافیت‌های مالیاتی شرکت های پذیرفته شده، عنوان کرد: ورود شرکت به این بازار به خاطر تمرکز سرمایه با هدف مشارکت در حقوق شرکت‌های پذیرش شده صورت گرفته و یک بازار هدفمند ایجاد می نماید که امکان افزایش سرمایه فیزیکی را در مقایسه با شرکت های خارج از بورس، بسیار تسهیل نموده و هزینه های مرتبط با توسعه را کاهش می دهد. ضمن اینکه به روز‌رسانی ارزش واقعی شرکت می‌تواند نگاه و نگرش یک بازار متخصص را به آینده شرکت معطوف گند.

عناوین برگزیده