تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۰
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۸۱۸۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
جانشین فرمانده ناجا:

افزایش ۷۰۰ درصدی کشفیات پلیس گمرک در ۹ ماهه سال جاری

می متالز - سردار سلیمانی با بیان اینکه کشفیات و برخورد با جرائم اقتصادی در سطح کشور در ۹ ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته ۷۰۰ درصد افزایش داشته است، گفت: تا پایان سال جاری در ۲۹ گمرک دیگر حضور پیدا خواهیم کرد.
افزایش ۷۰۰ درصدی کشفیات پلیس گمرک در ۹ ماهه سال جاری

به گزارش می متالز، سردار «ایوب سلیمانی»، حانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در حاشیه بازدید از بندر شهید رجایی در بندرعباس اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی با هدف مبارزه با جرائم اقتصادی و کمک به تسهیل فعالیت های اقتصادی توسط فعالان اقتصادی که به فرمایش مقام معظم رهبری رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، شکل گرفت.
وی با ذکر این نکته که در حوزه برخورد با جرائم اقتصادی به دلیل برنامه ریزی درست و توسعه امکانات و حضور در جاهایی که لازم بوده است، افزود: بیش از ۷۰۰ درصد در کشفیات و مبارزه با جرائم اقتصادی در سطح کشور در ۹ ماهه سال جاری نسبت به سال ۹ ماهه گذشته پیشرفت داشته‌ایم. 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: پلیس گمرک با این هدف تشکیل شد که در مبادی رسمی ورود کالا به کشور هر جنسی اعم از مجاز و غیر مجاز که وارد کشور می شود با اشراف بر فرآیند کار و اطلاعاتی که از متن کار به دست می آید انجام پذیرد تا بتوانند جلوی ورود کالاهای غیر مجاز را بگیرند.
سردار سلیمانی افزود: بخش قایل توجهی در مبارزه با جرائم اقتصادی مربوط به نوع و میزان فعالیت ما در مبادی ورودی بوده است که تا کنون در ۱۳ گمرک کشور حاضر شده ایم و تاپایان سال در ۲۹ گمرک دیگر نیز حضور پیدا خواهیم کرد و از ورود کالاهای غیر مجاز جلوگیری می شود.

منبع: شبستان
عناوین برگزیده