تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۸۲۰۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مجوز افزون بر ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در بوشهر صادر شد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ۹ ماه امسال ۱۳۱ فقره جواز تاسیس صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در این استان صادر شده است.
مجوز افزون بر ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در بوشهر صادر شد

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از تعداد  ۱۳۱ فقره جواز تاسیس صنعتی صادر شده، تعداد ۱۳ فقره را  سازمان مناطق ویژه و مابقی را سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صادر کرده است.

وی بیان کرد: طبق وضعیت موجود تا پایان آذر امسال ۵۷۷ فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۰۴ هزار و ۷۱ میلیارد تومان با پیش بینی اشتغال ۲۸ هزار و ۲۳ نفر در استان بوشهر صادر شده است.

حسینی ادامه داد: از تعداد ۵۷۷ مجوز تاسیس طرح صنعتی تعداد ۴۵ مورد را مناطق ویژه اقتصادی و بقیه را سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صادر کرده است که پیش بینی می‌شود تا پایان امسال تعدادی از این طرح‌ها وارد چرخه تولید شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای حمایت از طرح‌های صنعتی در استان اقدام‌های متعددی صورت گرفته که مهمترین آن‌ها ارائه تسهیلات برنامه تولید و اشتغال از طریق سامانه بهین یاب برای رونق گرفتن بنگاه‌های اقتصادی به ویژه تکمیل طرح‌های صنعتی نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد است.

حسینی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به نشانی www.behinyab.ir مراجعه و سازمان صمت تقاضای آنها را پس از بررسی در کارگروه رونق تولید، مصوب می‌کند.

وی یادآور شد: براساس دستورالعمل ابلاغی نرخ سود تسهیلات بین ۱۲ تا ۱۴ درصد خواهد بود.

عناوین برگزیده