تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۹
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۸۲۱۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کاهش نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

می متالز - قیمت ارز صرافی ملی در هفته ابتدایی بهمن ماه، روندی نزولی را شاهد بود که قیمت دلار در روز پنج‌شنبه نسبت به هفته گذشته ۱۰۰ تومان کاهش یافت و به ۱۳ هزار تومان رسید.
کاهش نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

به گزارش می متالز، قیمت دلار در صرافی ملی که هفته گذشته به ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده بود، این هفته نوسانات محدودی داشت و سرانجام به ۱۳ هزار تومان رسید.

روز شنبه قیمت ارز ۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۳ هزار و ۵۰ تومان و بهای یورو به ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.

روز یکشنبه علی‌ رغم تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز بار دیگر افت کرد و قیمت دلار با ۵۰ تومان کاهش رقم ۱۳ هزار تومان و بهای یورو نیز با افت ۱۵۰ تومانی به رقم ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان دست یافت.

سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی کاهش ۵۰ تومان دیگر را تجربه کرد و قیمت دلار به ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت یورو به ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه نرخ ارز تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت یورو نیز در رقم ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی ثابت باقی ماند و قیمت دلار در رقم ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت یورو نیز در رقم ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان درجا زد.

روز پنجشنبه بهای ارز ۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۳ هزار تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

عناوین برگزیده