تاریخ: ۲۶ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۲
بازدید: ۳۰۱
کد خبر: ۸۲۶۶۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
همزمان با برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد

نشان برتر انجام مسوولیت های اجتماعی به شرکت فولاد آلیاژی ایران تعلق گرفت

می متالز - دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با سخنرانی ستاری معاون علمی و فن‌آوری رئیس جمهور و غریب‌پور معاون وزیر صمت شروع به کار کرد.
نشان برتر انجام مسوولیت های اجتماعی به شرکت فولاد آلیاژی ایران تعلق گرفت

به گزارش می متالز، در حاشیه برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران که طی هفته جاری در سالن اجتماعات برج میلاد برگزار شد؛ به پاس مسوولیت‌های اجتماعی انجام شده از سوی شرکت فولاد آلیاژی ایران؛ لوح و نشان برتر انجام مسوولیت‌های اجتماعی این دوره از جشنواره ملی فولاد ایران به شرکت فولاد آلیاژی ایران تعلق گرفت.

در این دوره از جشنواره و طی مراسمی که در سالن اجتماعات وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی برگزار شد؛ محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و امور اجتماعی با اعطای لوح تقدیر نامه از شرکت فولاد آلیاژی ایران به دلیل عملکرد مطلوب در حوزه‌های محیط زیست، ایمنی، موضوعات اجتماعی، بهداشت و درمان (مشارکت در تکمیل ساختمان بهداری اشکذر)، آموزش و پروش، ورزش و جوانان، کمک به زلزله زدگان کرمانشاه و… به عنوان شرکت برتر در حوزه انجام مسوولیت‌های اجتماعی تقدیر و تشکر نمود.

حضور در پنل تخصصی توانمندی‌های بخش اتوماسیون و فناوری اطلاعات شرکت فولاد آلیاژی ایران و پنل تخصصی دستاوردهای شرکت فولاد آلیاژی ایران از جمله فعالیت‌های شرکت فولاد آلیاژی ایران در این جشنواره و نمایشگاه ملی بود.
در این جشنواره که با حضور ستاری معاون علمی و فن آوری رئیس جمهور و غریب پور معاون وزیر صمت شروع بکار کرد؛ شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان شرکت برتر در بومی سازی شناخته شد و لوح تقدیر این دوره از جشنواره را دریافت نمود.

عناوین برگزیده