تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۹
بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۸۴۱۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در اخرین روز کاری هفته قبل رخ داد:

معاملات مشکوک سه پتروشیمی، پالایشگاه شیراز، بانک کارآفرین و ...

می متالز - سه پتروشیمی، پالایشگاه شیراز ، بانک کارآفرین و چند شرکت دیگر با داد و ستد 6 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک آخرین روز کاری قرار گرفتند
معاملات مشکوک سه پتروشیمی، پالایشگاه شیراز، بانک کارآفرین و ...

به گزارش می متالز،  رکوردشکنی های پی در پی بورس به دلایلی چون ورود نقدینگی شدید و نبود رویدادی منفی موثر، همچنان ادامه دارد و شاخص در آخرین روز کاری هفته با افزایش 5694 واحد دیگر به رقم تازه 445 هزار و 894 واحد رسید.

ارزش معاملات بورس و فرابورس نیز 4300 و 2045  میلیارد تومان برآورد شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک تجارت با بیش از 1.8 میلیارد سهم و سپس بانک صادرات و پارس خودرو با 925 و 360 میلیون سهم تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا  نشان می دهد داد 15 شرکت با داد و ستد 6 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

این گروه شامل شرکت های قند تربت جام، کیوان، سیمان ایلام، پتروشیمی جم، تولید برق دماوند، سرمایه گذاری سبحان، پتروشیمی پردیس، کشتیرانی آریا، قند هگمتان، پالایشگاه شیراز، سیمان ارومیه، پتروشیمی اصفهان، فولاد خراسان، بانک کار آفرین و سرمایه گذاری مسکن تهران هستند.

از جمله نکات جالب معاملات مشکوک دیروز، دومین حضور قند تربت جام، سه شرکت پتروشیمی، پالایشگاه شیراز و بانک کارآفرین است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده