تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۱۷
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۸۴۸۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تشریح راهکارهای توسعه بازار و ارتقای کیفیت سیمان در پنجمین کنفرانس بین المللی سیمان

می متالز - راهکارهای توسعه بازار و ارتقای کیفیت سیمان در پنجمین کنفرانس بین المللی سیمان ICEM در نیمه آبان ماه ۹۸ و در محل هتل اوین پارسیان با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی، مدیران عامل هلدینگ های سیمانی، دبیران انجمن های سیمان و بتن و کارشناسان و پژوهشگران و تعدادی از مهمانان خارجی تشریح شد.
تشریح راهکارهای توسعه بازار و ارتقای کیفیت سیمان در پنجمین کنفرانس بین المللی سیمان

به گزارش می متالز، پنجمین همایش بین المللی سیمان و بتن با حضور و سخنرانی تنی چند از مقامات ارشد وزارت راه، مسکن و شهرسازی، دبیران انجمن های صنفی سیمان و بتن، مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت های سیمان کشور، سناتور شورای فنی و اقتصادی فدرال آلمان، مدیران سازمان ملی استاندارد، اساتید دانشگاه، دست اندرکاران صنعت بتن و پژوهشگران و متخصصین سیمان و بتن با همراهی صادرکنندگان سیمانی در هتل اوین پارسیان برگزار و طی این جلسه تعدادی مقاله با عناوینی به شرح ذیل ارائه گردید:

  • تبیین راهکارهای توسعه بازارهای صادراتی در صنعت سیمان توسط آقای دکتر اصل روستا – مدیر عامل هلدینگ سیدکو.
  • ضرورت بکارگیری دیدگاههای جدید در صنعت سیمان ایران توسط آقای دکتر شکرچی زاده معاون وزیر راه، مسکن و شهرسازی.
  • طراحی محصولات جدید در صنعت سیمان توسط آقای دکتر زمانی مدیر عامل هلدینگ اسپندار.
  • استانداردهای کیفی جدید سیمان در بازارهای صادراتی توسط مهندس حمیدرضا تاجیک، دبیر کمیته استاندارد سیمان و آهک ISIRI – TC ۷۴.
  • فرصت های سرمایه گذاری خارجی در صنعت سیمان در شرایط تحریم توسط آقای دکتر شوایتزر، سناتور شورای فنی و اقتصادی فدرال آلمان.
  • نیازها و خواسته ها در بتن آماده توسط آقای مهندس رحمتی رئیس کانون سراسری انجمن های بتن های آماده کشور.
  • بتن های دوست دار محیط زیست توسط آقای دکتر شاهین ظهوری مدیر عامل شرکت تولیدی – تحقیقاتی شرکت آبتوس و آقای دکتر بزرگمهر.
  • دیدگاه های جدید در دوام بتن توسط آقای دکتر رمضانیان پور استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر.

این کنفرانس در تاریخ ۹۸/۱۱/۱۵ با عنوان آمیخته بازاریابی با تلفیق عناصر P7 آغاز شد و پس از دو روز با  جمع بندی اقدامات ایران برای تدوین و ارتقاء استانداردهای بین المللی سیمان در انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان به کار خود پایان داد.     

عناوین برگزیده