تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۰۰
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۸۵۶۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد:

ایجاد ۶۰۱ نفر شغل جدید در حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرگز

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در دویست و شصت و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در بندرگز گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۰۱ نفر شغل جدید در حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرگز ایجاد شده است.
ایجاد ۶۰۱ نفر شغل جدید در حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرگز

به گزارش می متالز، حسین طلوعیان در دویست و شصت و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در محل کارخانه کشت و صنعت گلستان آریا در شهرک صنعتی بندرگز برگزار گردید، گفت: مطابق دستور استاندار گلستان تعهد اشتغال سازمان صمت استان در سال جاری ۱۰۰۰۰ نفر بود که سهم بخش صمت شهرستان بندرگز ۵۸۰ نفر تعیین شده بود و امروز ۴۵۱ نفر اشتغال ایجاد شده این شهرستان در سامانه رصد ثبت شده و ۱۵۰ نفر نیز آماده ثبت در این سامانه می باشد که در مجموع ۶۰۱ نفر اشتغال جدید بخش صمت شهرستان بندرگز در سال ۹۸ تا امروز بوده است.

وی در خصوص سهم این شهرستان از تسهیلات رونق تولید گفت: در سال جاری ۲۴ واحد شهرستان بندرگز جهت اخذ ۲۵۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به تصویب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسیده و به بانک ها معرفی شده اند که ۵ واحد موفق به اخذ ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات این طرح شده اند.

به گفته طلوعیان، از محل تسهیلات تبصره ۱۸ نیز سهم این شهرستان ۷۳ طرح مصوب با تسهیلات ۶۱۴ میلیارد تومانی بوده که یک واحد این شهرستان موفق به اخذ ۵ میلیارد تومان تسهیلات این بخش شده است.

وی افزود: از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز از ۲۶۲ طرح با مبلغ ۷۳۰ میلیارد تومان مصوب این شهرستان ، تا کنون ۲ واحد در مجموع ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت نموده اند.

گفتنی است در این جلسه مشکلات ۹ واحد تولیدی بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اخذ گردید.

عناوین برگزیده