تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۴
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۸۶۴۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی بهمن ماه رقم خورد؛

معامله ۱۵۴ هزار میلیارد ریال انواع محصول در بورس کالای ایران

می متالز - تالارهای مختلف بورس کالای ایران، طی بهمن ماه سال ۹۸، شاهد معامله ۲ میلیون و ۶۹۸ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۵۴ هزار میلیارد ریال بود.
معامله ۱۵۴ هزار میلیارد ریال انواع محصول در بورس کالای ایران

به گزارش می متالز، طی مدت مذکور تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد معامله افزون بر یک میلیون و ۹۸۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۸ هزار و ۹۷۹ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود.در این تالار بالغ بر ۴۱۶ هزار و ۶۰۹ تن انواع قیر، ۳۳۶ هزار و ۷۹۶ تن انواع مواد پلیمری و ۱۴۴ هزار و ۳۹۱ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار تن سلاپس واکس، ۵۴۹ هزار و ۳۶۵ تن وکیوم باتوم معامله شد.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۶ هزار و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی، ۵ هزار و ۶۷۵ تن روغن پایه، ۱۵ هزار و ۵۰ تن گوگرد و ۱۶۹ هزار و ۲۰۰ تن لوب کات اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی بهمن ماه میزبان معامله یک میلیون و ۴۱ هزار تن انواع کالا به ارزش ۷۵ هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال بود.در این تالار ۹۷۵ هزار و ۸۸۶ تن انواع فولاد، ۲۸ هزار و ۲۵۵  تن انواع مس، ۶۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۶۶ تن کنسانتره، ۲۳ هزار و ۵۷۰  تن آلومینیوم، ۱۴ هزار و ۱۴۰ تن شمش روی و ۷۱ کیلو گرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله ۷ هزار و ۹۸۷ تن کالا را تجربه کرد.

عناوین برگزیده