تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۱۵
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۸۶۵۳۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سیمان هرمزگان تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

می متالز - شرکت سیمان هرمزگان موفق به دریافت تندیس سیمین در دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
سیمان هرمزگان تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

به گزارش می متالز، طبق ارزیابی به عمل آمده توسط کمیته داوری، در دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی که در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، جمعی از مسوولان کشوری، مدیران شرکت ها و استادان دانشگاه در سالن همایش های بین المللی رازی برگزارگردید، شرکت سیمان هرمزگان با کسب امتیاز لازم در بین ۱۱۸ شرکت حاضر در ارزیابی نهایی، موفق به دریافت تندیس سیمین این رویداد شد.

دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در این کنفرانس اظهار داشت: دغدغه من چاره اندیشی برای یک چالش مهم است، و آن این است که آیا از آنچه به عنوان منابع در اختیار داریم، به نحو بهینه استفاده می کنیم؟

وزیر اقتصاد گفت: باید به ارتقای بهره برداری از ظرفیت های خالی موجود در بخش دولت و هم در بخش خصوصی توجه جدی کرد و با مولد سازی دارایی های مازاد و منجمد، نرخ بهره برداری از ظرفیت ها را افزایش داد.

وی تصریح کرد: مدیران مالی در معرض سخت ترین تصمیمات همچون مدیریت منابع کمیاب مالی قرار دارند، لذا باید بر اساس الگوی شایستگی، افراد واجد شرایط برای ایفای این مسوولیت خطیر انتخاب شوند.

حسن هراتی معاون مالی و اقتصادی که همراه با جمعی از مدیران و پرسنل حوزه مالی شرکت سیمان هرمزگان در این مراسم حضور داشت،  با اشاره به اهمیت این جایزه گفت: جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ هر ساله با حضور شرکت های برتر ایران با هدف حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به  جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمانها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی برگزار می شود.

گفتنی است شرکت سیمان هرمزگان در سالهای ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ موفق به دریافت تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شده بود و در سال جاری با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته خود در حوزه‌های مدیریت مالی، ساختار حسابداری، استانداردسازی فرایندها، شفافیت مالی، اقتصادی موفق به یک پله صعود و کسب تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

عناوین برگزیده