تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۸:۱۰
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۸۶۸۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پاسخ خدابخش به درخواست توقف عرضه اولیه و صدور کد جدید و تعطیلی تالارها

می متالز - مدیر نظارت بر بورس ها به درخواست دبیرکل کانون کارگزاران بورس مبنی بر توقف عرضه های اولیه و صدور کد جدید معاملاتی و تعطیلی تالارهای اختصاصی پاسخ داد.
پاسخ خدابخش به درخواست توقف عرضه اولیه و صدور کد جدید و تعطیلی تالارها

به گزارش می متالز، محسن خدابخش در واکنش به نامه دیروز روح اله میرصانعی دبیرکل کانون کارگزاران بورس از رئیس سازمان بورس مبنی بر توقف عرضه های اولیه و صدور کد جدید معاملاتی و تعطیلی تالارهای اختصاصی کارگزاران به دلیل شیوع سریع کرونا به بورس پرس گفت : طبق گفته رئیس جمهور، وزارت بهداشت سیاست گذار مسئله کرونا است و در صورت صلاحدید و دستور این وزارتخانه، اقداماتی در بازار سرمایه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بنابراین بازار سرمایه در خصوص کرونا، تابع سیاست گذاری ها و تصمیمات ابلاغی وزارت بهداشت بوده و هست . این درحالی است که بانک ها همچنان فعال بود ه و شعب هر روزه با ده ها و صدها مشتری سر و کار دارند . از سوی دیگر بسیاری از معامله گران و سهامداران از طریق آنلاین اقدام به فعالیت می کنند.

خدابخش در برابر این سئوال که آیا تاکنون گزارشی و خبری از تعطیلی شرکت های بورسی و فرابورسی شده یا خیر به بورس پرس توضیح داد: خوشبختانه با رعایت توصیه های ایمنی و انجام اقدامات پیشگیرانه توسط مدیران، مردم، کارکنان و...، فعالیت همه شرکت ها تاکنون جاری و عادی است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده