تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۰۴
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۸۶۹۶۹
سرویس خبر : انرژی

شرکت‎های ملی حفاری و پخش خوزستان همکاری می‌کنند

می متالز - شرکت‌های ملی حفاری ایران و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان درباره هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک به‌منظور پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت رایزنی و تبادل نظر کردند.
شرکت‎های ملی حفاری و پخش خوزستان همکاری می‌کنند

به گزارش می متالز، نعمت‌الله نجفی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان در نشست کاری که با حضور جمعی از مسوولان عملیات شرکت‌های پخش و ملی حفاری ایران و در موقعیت عملیاتی استقرار دکل حفاری ۴۴ فتح برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌ها و توان عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، اظهار کرد: تلاش بر این بوده که با اعلام نیاز شرکت ملی حفاری ایران در نزدیک‌ترین زمان ممکن پاسخ و با هماهنگی‌های لازم، سوخت مورد نیاز در اختیار مبادی مصرف این شرکت قرار گیرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش‌آمده برای بازدید از دستگاه حفاری و آشنایی با کار آن، تلاش‌های کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در حفر چاه‌های نفت و گاز و نقش این شرکت در فرآیند تولید را مهم و ارزشمند خواند و بر همکاری و همیاری میان دو مجموعه تأکید کرد.

همچنین حمید باران‌گر، مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران در زمینه مصارف سوخت، لزوم تأمین به‌موقع و نیاز اساسی آن در دستگاه‌های حفاری از جمله ژنراتورها، ماشین‌آلات، خودروهای سبک، سنگین و ویژه توضیح داد.

وی با قدردانی از برنامه‌ریزی مناسب  و همکاری‌های مستمر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان، گفت: این همکاری‌ها در فرآیند شتاب بخشیدن به عملیات حفاری و پشتیبانی از آن و تکمیل چاه‌های نفت و گاز نقش اساسی دارد.

عناوین برگزیده