تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۱۰
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۹۲۸۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

فعالیت واحد تولیدی هپکو اراک تا پایان اسفندماه متوقف شد

می متالز - رییس شورای کارگری شرکت هپکو اراک گفت: فعالیت تولید در این واحد صنعتی با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تا پایان اسفندماه جاری متوقف شد.
فعالیت واحد تولیدی هپکو اراک تا پایان اسفندماه متوقف شد

به گزارش می متالز، «ابوذر جعفری» افزود: اگرچه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در شرکت هپکو اراک گزارش نشده است اما، مدیریت این مجموعه صنعتی با هدف مقابله با شیوع این ویروس به طور موقت اقدام به تعطیلی این واحد تولیدی کرده است.

وی ادامه داد: در ۲ هفته اخیر تمامی بخش‌های تولیدی، سالن‌های رنگ، جوشکاری، مونتاژ، فضاهای آموزشی، ورزشی و اداری شرکت هپکو اراک در ۲ مرحله ضدعفونی و گندزدایی شده است.

رییس شورای کارگری هپکو اراک بیان کرد: شمارقابل توجهی از کارکنانی که از بیماری‌های زمینه‌ای برخوردار بوده‌اند با هدف پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ به مرخصی فرستاده شدند.

جعفری در خصوص پرداخت حقوق و مزایای کارگران هپکو اراک نیز گفت: با پیگیری‌های کادر مدیریت، حقوق بهمن ماه و عیدی کارگران پرداخت شده است.

هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی در اراک تاسیس و از سال ۱۳۵۴ شروع به فعالیت کرد.

این شرکت ۲۵ نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان و سوئد تولید می‌شوند.

شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به بخش خصوصی واگذار و مشکلاتی برای آن ایجاد شد.

عناوین برگزیده