تاریخ: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۱
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۹۲۹۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کاهش چشمگیر فروش پلی اتین سنگین به چشم آمد:

نگاهی به فروش پلی‌پروپیلن جم

میمتالز - ارزش معاملات انواع پلی پروپلین‌های تولیدی شرکت با توجه به کاهش چشمگیر ۲.۵۳۲ تنی حجم معاملات و کاهش نرخ فروش نسبت به هفته منتهی به ۲۱ اسفند ماه به ۳۲۸ میلیارد ریال رسید.
نگاهی به فروش پلی‌پروپیلن جم

به گزارش می متالز، در هفته‌ای که گذشته شاهد عرضه ۴.۳۳۲ تنی انواع پلی پروپیلن توسط شرکت پلی پروپیلن جم بودیم که با تقاضای ۲.۷۰۲ تنی مشتریان و حجم معاملات ۲.۴۸۶ تنی مواجه شد. متوسط نرخ میانگین هر تن پلی پروپیلن با کاهش ۴.۹ درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۱۳۲ میلیون و ۳۳۱ هزار ریال رسید.

در جدول معاملات هفته گذشته و همچنین روند قیمتی ماه‌های اخیر انواع پلی پروپیلن‌های شرکت را مشاهده می‌کنید.

ارزش معاملات انواع پلی پروپلین‌های تولیدی شرکت با توجه به کاهش چشمگیر ۲.۵۳۲ تنی حجم معاملات و کاهش نرخ فروش نسبت به هفته منتهی به ۲۱ اسفند ماه به ۳۲۸ میلیارد ریال رسید.

 

کاهش چشمگیر فروش پلی اتین سنگین پتروشیمی جم

شرکت پتروشیمی جم در هفته‌ای که گذشت تنها ۱۱۰ تن پلی اتیلن سنگین لوله را به فروش رساند که نشان از عدم فعالیت قابل ملاحضه در هفته منتهی به ۲۸ اسفند ماه در بورس کالا دارد.

در ادامه جدول معاملات هفته گذشته و همچنین نمودار قیمتی هفتگی پلی اتیلن سنگین این شرکت ارائه شده است.

این میزان از فروش نسبت به هفته منتهی به ۲۱ اسفند ماه با کاهش ۴.۹۵۰ تنی همراه می‌باشد و نرخ معامله شده با افزایش ۱۸ درصدی نسبت به هفته پیش از آن به ۱۱۶.۴۰۷ میلیون ریال در هر تن رسید. همچنین ارزش کل معاملات این محصول پتروشیمی جم به ۱۲ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال رسید.

عناوین برگزیده