تاریخ: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۲
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۹۳۳۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

رشدی ۷۰۰ هزار واحدی در انتظار شاخص

می متالز - تورم سال ۹۹ در دستور کار دولت آمده، از طرف دیگر برای دلار نیز رشدی ۲۰ درصدی پیش بینی شده و به نظر می‌رسد که شاخص قبل از فصل مجامع سقف ۷۰۰ هزار واحد را تجربه کند.
رشدی ۷۰۰ هزار واحدی در انتظار شاخص

به گزارش می متالز، حمیدرضا طریقی مدیرعامل کارگزاری مشاوران سهام در پیش بینی روند حرکت بازار سرمایه در سال جدید به بورس نیوز گفت: اگر شرایط اقتصادی ادامه دار شود، شاهد رشد در بورس هستیم.

وی ادامه داد: تورم ایجاد شده بازار سرمایه را رشد خواهد داد و واقعیت این است که بسیاری از سهم‌ها به دلیل ارزندگی نیست که رشد دارند.

این کارشناس بازار سرمایه به دستور کار دولت اشاره و اظهار داشت: تورم سال ۹۹ در دستور کار دولت آمده، از طرف دیگر برای دلار نیز رشدی ۲۰ درصدی پیش بینی شده و به نظر می‌رسد که شاخص قبل از فصل مجامع سقف ۷۰۰ هزار واحد را تجربه کند.

طریقی خاطر نشان کرد: تمامی پیش بینی‌ها براساس اتفاقات غیر غافلگیر کننده بوده و ممکن است بیماری کرونا با شیوع جهانی بسیاری عوامل، چون صادرات و واردات را تحت تاثیر قرار داده و اقتصاد جهانی را در هم بشکند.

مدیرعامل کارگزاری مشاوران سهام در پایان ریزش اخیر شاخص را یک منفی واقعی برای بازار سرمایه دانست و عنوان کرد: هر اصلاحی به یک دلیل اتفاق می‌افتد، شاخص بعد از ۱۵۰ هزار واحد رشد نیاز به اصلاح داشت که یک بهانه منطقی و معقول رخ داد، در نهایت بازار جهت خود را به سمت بالا پیدا خواهد کرد.

عناوین برگزیده