تاریخ: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۱
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۹۴۱۹۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

اطلاعیه کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شرکت فولاد اکسین خوزستان

می متالز - در روز چهارشنبه 6 فروردین 1399 کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام به تشکیل جلسه ای نمود و ضمن تبریک سال نو به همکاران گرامی و خانواده های محترم ایشان مواردی به شرح زیر را مصوب نمود.
اطلاعیه کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شرکت فولاد اکسین خوزستان

به گزارش می متالز، موارد مطرح شده در رابطه با پیشگیری از ویروس کرونا به شرح زیر است:

  • با همکاری واحدهای  HSE و ICT سامانه ای به اسم سامانه خود اظهاری سلامت اکسین طراحی شده است که کلیه پرسنل شرکت در آن ثبت نام خواهند کرد. هدف از اجرای این طرح، کمک به بهبود وضعیت و کنترل شرایط اضطراری کرونا با مشارکت کلیه کارکنان شرکت می باشد. چگونگی کار سامانه و نحوه ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد.
  • مقررگردید عملیات معاینه بالینی پرسنل در اولین روز کاری (بعد از تعطیلات مصوب) در محل درب کارت زنی برای پرسنل دارای یکی از علائم توسط تیم پزشکی HSE صورت پذیرد.
  • مقرر گردید پرسنل دارای بیماری زمینه ای تا پایان فروردین ماه ٩٩ در محل کار حضور نیابند.

کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضمن تلاش در حفظ امنیت و سلامت کارکنان، همه همکاران گرامی را به رعایت بهداشت فردی، ماندن در منزل و عدم حضور در اماکن پر ازدحام توصیه می نماید.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان ارائه آموزش های حضوری، در همین راستا با همکاری مدیریت آموزش و مدیریت HSE فایل های آموزشی در قسمت پیوست تهیه و خدمتتان ارائه می گردد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده