تاریخ: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۸
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۹۴۲۶۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

خودروساز بورسی محلول ضدعفونی‌کننده تولید می کند!

می متالز - فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: سایپا در اقدامی جهادی دو خط تولید استاندارد محلول ضد عفونی‌ کننده راه‌اندازی کرد.
خودروساز بورسی محلول ضدعفونی‌کننده تولید می کند!

به گزارش می متالز، علیرضا زالی در بازدید از خطوط تولید محلول ضدعفونی‌کننده دست و سطوح گروه سایپا گفت: این شرکت در اقدامی جهادی دو خط تولید استاندارد محلول ضدعفونی‌کننده راه‌اندازی کرد.

وی افزود: این خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده با رعایت تمام استانداردهای لازم و در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی شده است. محصولات سایپا هم در عرصه ضدعفونی سطوح و بهداشت فردی اشخاص با کیفیت بسیار بالا و رعایت تمام الزامات بهداشتی تولید و بسته‌بندی می‌شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: مهمترین وجه این اقدام، فرهنگی است که مدیران ارشد سایپا در ایفای یک نقش مسئولانه اجتماعی و با درک و شناسایی نیاز اجتناب‌ناپذیر و قطعی به این اقلام در حوزه خدمات‌رسانی عمومی، ظرفیت و توان را به این کار مهم اختصاص داده اند.

جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا نیز گفت: این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و با استفاده از توان داخلی برای کمک به هموطنان در این شرایط سخت پس از اقدام به تولید و توزیع رایگان روزانه ۲۵ هزار ماسک‌ بهداشتی، خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده استاندارد را راه‌اندازی کرده تا بصورت رایگان در اختیار شبکه سلامت و مردم قرار دهد.

وی افزود: امکانات و ظرفیت موجود در گروه سایپا را در اختیار شبکه بهداشت و سلامت قرار داده‌ایم تا در کنار هم با بیماری کرونا مقابله کنیم. شرکت طیف سایپا باتوجه به برخورداری از آزمایشگاه‌های مرجع استاندارد و نیروی انسانی متخصص توانسته محصولاتی باکیفیت در زمینه ضدعفونی سطوح و دست با بهره‌مندی از استانداردهای لازم تولید کند.

دو خط تولید مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست سایپا ظرفیت تولید روزانه ۶۰ تن مواد ضد‌عفونی را دارند و قرار است محصولات این خطوط بصورت رایگان در اختیار شبکه بهداشت و سلامت قرار گیرد.

عناوین برگزیده