تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۹۴۹۸۱
سرویس خبر : انرژی

توسعه خدمات ورزشی در دستور کار مناطق نفت‌خیز جنوب

می متالز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر الزام این شرکت در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و پایداری تولید تأکید کرد و گفت: توسعه خدمات ورزشی و نشاط‌آور را در دستور کار داریم.
توسعه خدمات ورزشی در دستور کار مناطق نفت‌خیز جنوب

به گزارش می متالز، احمد محمدی دیروز (شنبه، ۱۶ فروردین‌ماه) در بازدید از روند احداث پارک ورزش و نشاط این شرکت ضمن آرزوی سلامت و تندرستی برای خانواده بزرگ صنعت نفت گفت: خدمات عمومی مرتبط با سلامت و نشاط جمعی کارکنان و خانواده‌ها باید هماهنگ با دیگر تمهیدات بهداشتی و ایمنی در سراسر حوزه عملیاتی شرکت ارائه شود و تاکنون اقدام‌های خوبی در این زمینه و همچنین توسعه فرهنگ ورزش و سرگرمی انجام شده است.

وی هدف از این بازدید را بررسی میزان پیشرفت پروژه احداث پارک ورزش و نشاط دانست و با بان اینکه روند پیشرفت کار قابل قبول است، افزود: جلب رضایت کارکنان و خانواده‌های آنها گامی مهم برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و پایداری تولید است، بنابراین همه تلاش‌ها بر تحقق این الزام متمرکز خواهد شد و در کنار تولید، خدمات مورد نیاز همکاران را با بهترین کیفیت و استاندارد ارائه خواهیم کرد.

پارک ورزش و نشاط در مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب در حال احداث و توسعه است.

عناوین برگزیده