تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۴
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۹۷۲۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مجلس اعلام کرد:

نتیجه جلسه نحوه تخصیص یک میلیارد یورو برداشتی از صندوق توسعه ملی

می متالز - نماینده مجلس از احتمال برگشت کرونا در پاییز و زمستان خبر داد و نتیجه تصمیم گیری در مورد نحوه تخصیص یک میلیارد یورو برداشت شده از صندوق توسعه ملی را اعلام کرد.
نتیجه جلسه نحوه تخصیص یک میلیارد یورو برداشتی از صندوق توسعه ملی

به گزارش می متالز، هادی قوامی درباره نتیجه جلسه عصر دیروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس وبررسی نحوه تخصیص یک میلیارد یورو برداشت شده از صندوق توسعه ملی خانه ملت گفت: گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان، نیازمندی‌ها و زیرساخت‌ها و پروژه‌های نیمه تمام 70 درصد ساخته شده مطرح و اعلام شد می‌توان با اتمام ساخت این پروژه‌ها به بهداشت و درمان کمک بزرگی کرد.

وی ادامه داد: همچنین درباره استخدام 7 هزار نیرو، ساخت تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها مانند دستگاه اکسیژن‌ساز و افزایش تعداد تخت‌های آی سی یوی  هم گزارشی مطرح شد. امکان دارد کرونا در پاییز و زمستان هم بار دیگر مشکلاتی را ایجاد کند و باید از هم اکنون پیشگیری‌های را انجام داد.

قوامی افزود: معاون وزارت بهداشت گزارش مناسبی درباره داخلی سازی و ساخت برخی تجهیزات پزشکی ارائه کرد. زیرا عمده رقم یک میلیارد یورو، صرف بخش درمانی و پزشکی است و بخش دیگر هم برای تولید اختصاص یافته که ساخت برخی اقلام تجهیزات پزشکی هم همان تولید محسوب می‌شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده