تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۰
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۹۹۶۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کمک فعالان اقتصادی همدان در بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

می متالز - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان گفت: فعالان اقتصادی استان به یاری مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان شتافتند و در بازسازی مناطق روستایی آسیب دیده کمک می‌کنند.
کمک فعالان اقتصادی همدان در بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش می متالز، علی اصغر زبردست روز یکشنبه اظهار داشت: گروه مردمی «راه بی پایان» در حال بازسازی سه روستای سیل زده سیستان و بلوچستان هستند و فعالان اقتصادی همدان نیز در این کار نیک مشارکت کردند.

وی اضافه کرد: سه روستای شهرستان کنارک بر اثر سیل تخریب شده بود که ساخت کپرهای جدید بتنی و مقاوم برای اهالی این روستاها در حال اجرا است. 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان گفت: اواخر سال گذشته جمعی از جانبازان استان همدان از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان بازدید داشته و به اهالی آنجا قول بازسازی خانه هایشان را داده بود که فعالان اقتصادی با جان و دل این کار را پذیرفته و به کمک این نیازمندان شتافتند.

زبردست افزود: در حال حاضر گروهی از نیروهای استان به محل اعزام شده و مشغول ساخت و ساز هستند و بخشی از مصالح مورد نیاز هم از طریق مشارکت هیات نمایندگان اتاق و جمعی از فعالان اقتصادی تهیه می شود.

وی یاد آوری کرد: به تازگی دبیر اتاق همدان برای پیگیری امور به محل اعزام شده و جلساتی با هدف ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی شهرستان کنارک برگزار شده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان افزود: در این نشست ها از دستگاه های خدمات رسان مانند برق، آب و فاضلاب و بنیاد مسکن خواسته شده زیرساخت ها و خدمات مورد نیاز را در سه روستای یاد شده فراهم کنند.

زبردست با قدردانی از مشارکت اعضا گفت: ما در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی و کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل از چهار ماه گذشته وارد این کار نیک و خداپسندانه شده ایم و امیدواریم بتوانیم رضایت اهالی روستاهای محروم را فراهم کنیم.

عناوین برگزیده