تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۱
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۱۰۰۰۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برخورد جدی با گران فروشی به بهانه بیماری کرونا

می متالز - معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت فارس گفت: با هرگونه گران فروشی در بازار به بهانه ویروس کرونا به شدت و قاطعانه برخورد می‌شود.
برخورد جدی با گران فروشی به بهانه بیماری کرونا

به گزارش می متالز، محمدابراهیم صداقت گفت: با هر گونه گران‌فروشی در بازار به بهانه بیماری کرونا برخورد می‌شود و بازرسی‌ها در ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه ۳۰۰ بازرس و ناظر افتخاری از هفته پیش از شروع ماه رمضان طرح نظارت بر بازار و کالا‌های مورد نیاز مردم در این ماه را آغاز کرده‌اند، افزود: این نظارت‌ها ادامه دارد و در مورد کالا‌هایی مانند برنج، گوشت و شکر که در این ایام بیشتر استفاده می‌شود نظارت‌ها تشدید می‌شود.

صداقت با بیان اینکه هیچ کمبودی از بابت کالا‌های مورد نیاز در ماه رمضان وجود ندارد، بیان کرد: در این زمینه صنوف باید تابع قانون باشند و کم فروشی یا گرانفروشی را نداشته باشند در غیر این صورت با هر گونه تخلف گرانفروشی در ماه رمضان برخورد و پرونده متخلفان نیز به تعزیرات ارسال می‌شود.

معاون بازرسی سازمان صمت استان فارس با بیان اینکه از ۲۹ فروردین امسال تا ۶ اردیبهشت ماه در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان از واحد‌های صنفی مختلف بازرسی صورت گرفته است، گفت: در این مدت ۱۵۲۴ بازرسی صورت گرفته است که از این تعداد بازرسی ۱۱۲ پرونده تخلف تشکیل شده است.

صداقت همچنین از شهروندان درخواست کرد که هرگونه تخلف گران فروشی و کم فروشی را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

عناوین برگزیده