تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۷
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۱۰۰۴۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرداخت 7.560 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های اقتصادی استان البرز در سال 98 توسط بانک توسعه تعاون

می متالز - علی غیاثی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز اظهار داشت طی سال 98 مبلغ 7.560 میلیارد ریال در قالب 3270 فقره تسهیلات در حمایت از بنگاه های اقتصادی استان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی و در بخش های کشاورزی،صنعت و معدن،خدمات و بازرگانی پرداخت گردیده است.
پرداخت 7.560 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های اقتصادی استان البرز در سال 98 توسط بانک توسعه تعاون

به گزارش می متالز، غیاثی با اشاره به این مطلب که البرز جزء استانهای صنعتی کشور با 12 شهرک و ناحیه صنعتی می باشد اظهار داشت همواره حمایت از بنگاه های اقتصادی، علی الخصوص بنگاه های اقتصادی زود بازده و اشتغال آفرین در راستای سیاستهای حمایتی دولت، حفظ و افزایش میزان اشتغال و رفاه شهروندان از اولویت های بانک توسعه تعاون می باشد.

وی در همین رابطه افزود: بانک توسعه تعاون با تمام امکانات و ظرفیتهای خود در شرایطی که کشور تحت ظالمانه ترین فشارها و تحریم های اقتصادی قرار دارد درصدد است با حمایت از بنگاه های اقتصادی و واحد های تولیدی ، زمینه رفع مشکلات واحد های اقتصادی و به تبع آن افزایش سرانه اشتغال استان را هموار سازد و در این راستا طی سال 98 بیش از 7.560 میلیارد ریال تسهیلات متنوع در بخشهای مختلف به بنگاههای اقتصادی و واحد های تولیدی فعال در زمینه های کشاورزی،صنعت و معدن،خدمات و بازرگانی پرداخت نموده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز همچنین یاداور شد که بانک توسعه تعاون طی سالهای اخیر از بانک های پیشرو در پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی استان بوده که با حمایت های همه جانبه مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و همکاری های بسیار خوب واحدهای ستادی بانک این مهم انجام گردیده است.

علی غیاثی با بیان اینکه بیش از 3500 واحد تولیدی فعال در سطح استان وجود دارد اظهار داشت که حمایت از این واحد ها کمک شایانی به رشد شاخص های اقتصادی استان، اقتصاد خانواده و اشتغال خواهد نمود.

عناوین برگزیده