تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۴۹
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۱۰۰۴۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست سازمان صمت استان مرکزی:

در صدد رفع موانع تولید در بخش معدن هستیم

می متالز - سرپرست سازمان صمت استان مرکزی در اولین جلسه شورای معادن این استان، گفت: یکی از مولفه‌های مهم در تحقق «جهش تولید»، بخش معدن است و به همین علت سعی خواهیم کرد در تعامل با دستگاه‌های اجرایی مرتبط و با رعایت نکات زیست‌محیطی، موانع تولید در بخش معدن را مرتفع سازیم.
در صدد رفع موانع تولید در بخش معدن هستیم

به گزارش می متالز، اولین شورای معادن استان در سال ۱۳۹۹ به ریاست استاندار مرکزی و با حضور سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت و دیگر اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر رسیدگی به دستور کار و موضوعات ارجاع شده به این شورا، بر حفظ حقوق بیت‌المال و رعایت نکات ایمنی و زیست محیطی در معادن تاکید شد.

علی آقازاده استاندار مرکزی در این جلسه گفت: از سرمایه‌گذاری در بخش معدن و معدن‌کارانی که با رعایت قوانین جاری و پرداخت به موقع حقوق دولتی فعالیت دارند، حمایت می‌کنیم و قطعا با متخلفین این حوزه به ویژه پایمال‌کنندگان بیت‌المال با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

جواد حسنی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حاشیه این جلسه خاطرنشان کرد: بی‌شک یکی از مولفه‌های مهم و تاثیر‌گذار در تحقق جهش تولید بخش معدن است و به همین علت سعی خواهیم کرد با تعامل با دستگاه‌های اجرایی مرتبط و با رعایت نکات زیست‌محیطی، موانع تولید در بخش معدن را مرتفع سازیم.

عناوین برگزیده