تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۸
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۱۰۰۷۱۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بورس فلزات لندن؛

مس بیشترین قیمت در 43 روز گذشته را تجربه کرد

می متالز - قیمت مس در LME روز چهار‌شنبه 10 اردیبهشت ماه سال 1399، نسبت به روز معاملاتی پیشین 14 دلار افزایش داشته و به پنج هزار و 184 دلار رسیده است.
مس بیشترین قیمت در 43 روز گذشته را تجربه کرد

به گزارش می متالز، قیمت مس در روز چهار‌شنبه 10 اردیبهشت ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه، 0.3 درصد افزایش داشته و نسبت به هفته پیشین 3 درصد رشد را تجربه کرده و به پنج هزار و 184 دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز چهار‌شنبه 10 اردیبهشت ماه، با افزایش 17 دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن 0.3 درصد رشد داشت و پنج هزار و 215 دلار اعلام شد. قیمت سه ماهه فلز سرخ نسبت به هفته پیش رشد 3 درصدی را تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار 1 قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهار‌شنبه 10 اردیبهشت ماه، با کاهش 50 تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از 256 هزار و 150 تن به 256 هزار و 100 تن رسیده است.

نمودار 2 وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را به تصویر می‌کشد. طبق این نمودار، در روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به سه‌شنبه، افزایش 3 دلاری داشته و برابر با 31 دلار بر تن گزارش شده است.

عناوین برگزیده