تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۷
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۱۰۰۸۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۱۴ هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی قزوین صورت گرفت

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از اول اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴ هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفت که به تشکیل ۶۰۵ پرونده منجر گردید.
۱۴ هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی قزوین صورت گرفت

به گزارش می متالز، سعید نبیل روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین، افزود: از این تعداد ۲۳۰ پرونده گرانفروشی و ۲۵۳ پرونده درج نکردن قیمت و بقیه پرونده‌ها هم مربوط به سایر تخلفات صنفی بوده است.

وی اضافه کرد: در این مدت همچنین ۱۹۰ فقره گشت مشترک با حضور بازرسان سازمان صمت و نمایندگان تعزیرات، دادستانی، غذا و دارو، فرمانداری و...انجام شده است.

نبیل همچنین از فعال سازی سامانه ویژه رسیدگی به شکایات ۱۲۴، گفت :در مدت یاد شده ۵۷۹ شکایت مردمی از طریق تلفنی، حضوری و کتبی توسط این سازمان دریافت شده که منجر به تشکیل ۱۸۴ پرونده گردید.

وی در ادامه همچنین از تشدید بازرسی و استقرار بازرس مقیم در واحدهای تولید کننده محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده در طرح نظارتی و تشکیل پرونده تعزیراتی برای ۱۲ داروخانه و ۱۶ فروشگاه تجهیزات پزشکی متخلف به دلائلی چون امتناع از عرضه کالا و گرانفروشی و ... همچنین پلمپ ۲ واحد انبار دارو و ۲ واحد انبار مواد غذایی در این زمینه خبر داد.

نبیل از شهروندان استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت گزارش نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار بگیرد.

عناوین برگزیده