تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۷
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۱۰۱۲۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۱۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان ری پلمب شد

می متالز - رییس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان ری گفت: در اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا، ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.
۱۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان ری پلمب شد

به گزارش می متالز، موسی احمدی روز پنجشنبه اظهار داشت: طی بازرسی های روزانه بازرسان اداره صمت تعزیرات واصناف از واحدهای صنفی شهرستان ری در روز طبیعت، ۱۳۶ واحد صنفی مورد بازدید قرارگرفت که یک واحد متخلف نیز اخطار  دریافت و هفت میلیون و۸۰۰ هزار ریال جریمه شدند.

وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان ری مقرر شد تمام واحدهای صنفی به جز صنوف خاص تا ۱۵ فروردین ماه جاری از ادامه فعالیت خودداری کنند.

احمدی عنوان کرد: با همکاری خوب اداره صمت تعزیرات و اصناف، اماکن نیروی انتظامی و دستگاه قضایی  بیش از ۹۰ درصد صنوف همکاری لازم را داشتند و نسبت به بستن واحد صنفی خود اقدام کردند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ری افزود: اصناف با توجه ضررهای بسیار زیاد مالی، اما همکاری لازم را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را در شهرستان ری دارند.

احمدی بیان کرد:  بقیه صنوف اجازه فعالیت ندارند و تا کنترل اوضاع ویروس کرونا برابر قانون با از هرگونه فعالیت صنفی خودداری کنند.

این مسوول اضافه کرد: اداره صمت شهرستان ری در جهت نظارت بازار وبرخورد با متخلفان روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

منبع: ایرنا
عناوین برگزیده