تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۱:۲۶
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۱۰۱۲۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شرکت فولاد آلیاژی ایران در یک نگاه

می متالز - شرکت فولاد آلیاژی ایران (سهامی عام) در سال ۱۳۷۰ تاسیس و مرکز اصلی آن در استان یزد بوده و در تاریخ ۱۳۸۹/۱۰/۰۵ در بورس و اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است.
شرکت فولاد آلیاژی ایران در یک نگاه

به گزارش می متالز، موضوع فعالیت اصلی شرکت تولید انواع فولاد آلیاژی به طرق گوناگون بنا به صرفه، کسب، فروش و انتقال دانش فنی فولاد‌های آلیاژی، انجام عملیات بازرگانی از قبیل خرید مواد اولیه و سایر خرید‌های لازم و فروش تولیدات شرکت و سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌ها و موسسات و انجام سایر فعالیت‌هایی که با موضوع فعالیت شرکت تطبیق داشته باشد و ... است.

شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان یکی از ۴۹ شرکت قطعی واگذار شده به طرح توزیع سهام عدالت است و ۳۹% از سهام آن متعلق به مشمولین سهام عدالت است.

سود تقسیم شده در مجمع عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۶ متعلق به مشمولین سهام عدالت مبلغ ۲۷ میلیارد تومان بوده است.

مجمع عمومی عادی سالیانه مربوط به عملکرد سال مالی ۱۳۹۷ شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار و در مجمع یاد شده مبلغ ۲۸۰ ریال سود به ازاء هر سهم تقسیم شد که سهم مشمولین سهام عدالت از سود یاد شده مبلغ ۶۱ میلیارد تومان بوده است.

عناوین برگزیده