تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۸
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۱۰۱۷۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل کارگزاری صباتامین:

"حقوقی‌ها" دومینووار عرضه کردند/ بازار از هر هیجانی پرهیز کند

می متالز - روند شاخص‌کل نیازمند استراحت مقطعی بوده تا بازار از هیجان خالی شود و این روند شاید نسبت به رشد‌های هیجانی طی ماه‌های گذشته، چندان عجیب نیز نباشد.
"حقوقی‌ها" دومینووار عرضه کردند/ بازار از هر هیجانی پرهیز کند

به گزارش می متالز، وحید حسن‌پور دبیر مدیرعامل کارگزاری صباتامین درخصوص عرضه‌هایی که امروز بر تن بازار نشست و باعث قرمزپوش شدن بخشی بزرگی از بازار شد، اظهارکرد: عرضه‌هایی که امروز در بازار سرمایه مشاهده شد بیشتر از سوی حقوقی‌ها رخ داد و این عرضه‌ها پس از گذشت مدت زمانی اندکی از زمان بازار، حالت دومینووار به خود گرفت و اغلب شرکت‌ها روی به عرضه در بازار آوردند.

وی درخصوص اینکه آیا عرضه‌های حقوقی‌ها دستوری نبود، نیز تاکید کرد: برای میزان عرضه در سطح بازاری که هیجان در آن موج می‌زند، شرکت‌ها و حتی سازمان نیز اجباری برای عرضه ندارد.

این کارشناس بازارسرمایه افزود: روند شاخص‌کل نیازمند استراحت مقطعی بوده تا بازار از هیجان خالی شود و این روند شاید نسبت به رشد‌های هیجانی طی ماه‌های گذشته، چندان عجیب نیز نباشد.

حسن‌پور دبیر در پایان خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که حجم نقدینگی بالایی در بازارسرمایه وجود دارد و شاید با حجم عرضه‌هایی که امروز مشاهده شد، شاخص با هیجان روز‌های گذشته رشد نداشته باشد و گام‌های آرام‌تری را به سوی رشد خواهد برداشت.

عناوین برگزیده