تاریخ: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۶
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۱۰۱۸۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

528 متخلف اقتصادی در آستارا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا تعداد بازرسی‌های صورت‌ گرفته طی یک سال گذشته را 25 هزار و پنج مورد دانست و گفت: در قالب این تعداد بازرسی، ۵۲۸ متخلف اقتصادی شناسایی و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
528 متخلف اقتصادی در آستارا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

به گزارش می متالز، محسن آهنی اظهار کرد: طی یک سال گذشته، ۲۵هزار و پنج مورد بازرسی از واحدهای صنفی توزیعی، خدماتی و تولیدی شهرستان آستارا صورت‌گرفته که ۶ هزار و ۳۰۸ مورد آن مربوط به نانوایی‌ها است.

وی با بیان اینکه در قالب این تعداد بازرسی، ۵۲۸ متخلف اقتصادی شناسایی و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، گفت: برای این تعداد پرونده، دومیلیارد و ۵۷۲ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۷۱۰ ریال جریمه از سوی تعزیرات حکومتی صادرشده که متخلفان ملزم به پرداخت آن هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا بیشترین تخلفات اقتصادی را مربوط به گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم‌درج قیمت، عدم‌ارائه صورت‌حساب و عرضه خارج از شبکه دانست و افزود: بازرسی از واحدهای صنفی با هدف تنظیم بازار و اصلاح نظام توزیع عادلانه صورت می‌گیرد. 

آهنی تعداد گشت‌های مشترک طی یک سال گذشته را ۱۴۱ مورد و تعداد گشت‌های مستقل را ۶۲۴ مورد دانست و افزود: گشت‌های مشترک اداره صمت با همکاری شبکه بهداشت، شبکه دامپزشکی، آموزش‌وپرورش، اتاق اصناف، تعزیرات، فرمانداری و اماکن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در مدت‌ یادشده به ۳۰۶ مورد شکایات و گزارش‌های مردمی واصله به ستاد خبری این اداره رسیدگی شده است، تصریح کرد: مردم هرگونه تخلف اقتصادی را با شماره ۱۲۴ به بازرسان واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان اقتصادی برخورد شود.

عناوین برگزیده