تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۹
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۱۰۲۰۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برنامه تولید قطعات جدید در ایران خودرو

می متالز - زیرمجموعه ایران خودرو از ساخت قالب های K۱۳۲ و تولید پنج میلیون مجموعه قطعات پرسی و ۱۷ میلیون قطعه و برنامه قالب های سپر جلو و عقب ۲۰۷ صندوق دار خبر داد.
برنامه تولید قطعات جدید در ایران خودرو

به گزارش می متالز،  فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در بازدید از شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو گفت: محصول پروژه k132 ، ثمره همکاری شرکت های دانش بنیان و قطعه سازان برتر داخلی است و تولید برخی از قالب های قطعات با کیفیت بالایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: شرکت قالب های صنعتی  ایران خودرو برای توسعه بازار خودرو محدودیت ندارد و می تواند دانش فنی را در حوزه قالب سازی به دیگر صنایع انتقال دهد. تمرکز بیش تر شرکت بر اجرای پروژه های تعریف شده در سال جهش تولید باشد و فقط به مشتری خاصی به نام ایران خودرو تکیه نکرده و حوزه کاری را گسترش دهد.

شاهین صدری مدیرعامل شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو هم گفت: این شرکت طراحی و ساخت قالب های K132 را در دستور کار قرار داده و توان تولید پنج میلیون مجموعه قطعات پرسی و 17 میلیون قطعات برای محصولات ایران خودرو  را دارد. طراحی و ساخت مجموعه قالب های سپر جلو و عقب 207  صندوق دار از دیگر پروژ های در دست اجرای این شرکت است.

وی حضور در بازارهای صادراتی را از دیگر اهداف شرکت دانست و افزود: در همین راستا شرکت آیکید موفق به عقد سه قرارداد طراحی و ساخت قالب های تودری و بدنه خودرو برای یکی از شرکت های بین المللی بزرگ و مطرح قالب سازی شده است.

عناوین برگزیده