تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۱۰۳۰۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

دو راهی بین حمایت از سهام بزرگ یا سهم‌های کوچک

می متالز - با بررسی روز‌های بازار سرمایه می‌توان دریافت که حقوقی‌های سهم‌های بنیادی، عرضه کمی داشته و در مقابل حقوقی‌های سهم‌های کوچک میزان عرضه را در بازار بالا برده اند.
دو راهی بین حمایت از سهام بزرگ یا سهم‌های کوچک

به گزارش می متالز، علی یوسفیان کارشناس بازار سرمایه در این خصوص گفت:سهم‌های کوچک رشد داشته و درمقابل بنیادی‌ها نیاز به طرفدار بیشتری دارند.


وی ادامه داد: حقوقی‌ها معمولا به دنبال سهم‌های بزرگ و بنیادی بوده و درست و غلط این اقدام به خودشان بازمی‌گردد اما؛ به طول کلی سیاست دولت علاوه بر نظر حقوقی ها، حمایت از سهام بزرگ است. 


این کارشناس بازار سرمایه به سهام عدالت اشاره و اظهار کرد: سهم‌های موجود در سهام عدالت و خصوصی سازی همه سهم‌های بزرگی بوده که شاخص نیز گویای رشد این سهام بزرگ است. 


یوسفیان در خصوص تاثیر این امر بر بازار سرمایه خاطر نشان کرد: حقوقی‌ها سیگنال می‌دهند که باید سهام بزرگ خریداری شود و این یک علامت دهی به بورس است چرا که بسیاری از افراد معتقدند سهام‌های کوچک افزایش قیمت داشته و بهتر است خریداری نشوند.


این کارشناس بازار سرمایه در پایان اظهار کرد: معتقدم بورس به این مسائل واکنش زیادی نشان نداده، روند کلی خود را دنبال کرده و علائم موجود تاثیر چندانی ندارند.

عناوین برگزیده