تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۲۱
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۱۰۳۵۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

توقف ۶ نماد دارای صف خرید و فروش برای مجمع + مهلت آخر یک حق تقدم

می متالز - در پایان معاملات امروز، نماد ۶ شرکت دارای صف خرید و فروش برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده متوقف می شوند و مهلت یک سهم حق تقدم به پایان می رسد.
توقف ۶ نماد دارای صف خرید و فروش برای مجمع + مهلت آخر یک حق تقدم

به گزارش می متالز، در پایان معاملات امروز، نماد شرکت های سیمان دورود، داروسازی زاگرس فارمد پارس، پشم شیشه و تامین سرمایه بانک ملت برای برگزاری مجمع سالانه و نماد سرمایه گذاری ساختمان ایران برای مجمع عادی بطور فوق العاده و نماد گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران برای مجمع فوق العاده متوقف می شود.

براین اساس، یکشنبه هفته آینده "سدور، ددام، کپشیر، تملت" برای تصویب صورت های مالی منتهی به اسفند گذشته، "وساخت" برای تصویب صورت های مالی منتهی به شهریور گذشته، "وتوصا" برای افزایش سرمایه 51 درصدی از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها تصمیم گیری می کنند.

همچنین امروز دوره پذیره نویسی سهام حق تقدم شرکت توسعه معادن و فلزات به پایان می رسد. "ومعادن" با اخذ مجوز افزایش سرمایه 37 درصدی در مجمع فوق العاده 20 اسفند ماه، اقدام به تامین مالی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی کرده است.

بنابراین گزارش، در جریان معاملات سه شنبه شرکت های سیمان دورود، پشم شیشه و تامین سرمایه بانک ملت، سرمایه گذاری ساختمان ایران، گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران و توسعه معادن و فلزات به ترتیب با افت 1.5 ، 4.7 ، 5 ، 4.7 ، 4.8 و 1.6 درصدی قیمت و صف فروش و داروسازی زاگرس فارمد پارس با رشد 4.2 درصدی قیمت و صف خرید روبرو بوده اند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده