تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۲
بازدید: ۲۸۹
کد خبر: ۱۰۴۸۲۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

وعده و وعید برای هپکو کافی است/ مسوولان در سال جهش تولید به دنبال کار باشند

می متالز - رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو گفت: مدیران هپکو به دنبال تولید و رونق شرکت باشند، دادن وعده و عید کافی است.
وعده و وعید برای هپکو کافی است/ مسوولان در سال جهش تولید به دنبال کار باشند

به گزارش می متالز، رضا عبدلی با اشاره به اعتراض امروز پرسنل شرکت هپکو به عملکرد تیم مدیریتی این شرکت اظهار کرد: تیم مدیریتی شرکت هپکو بیش از 8 ماه است که مسوولیت گرفته‌اند، اما در این مدت هیچ برنامه و حرکتی در خصوص تولید نداشته‌اند که این موضوع اعتراض کارگران است.

وی تصریح کرد: مدیران شرکت مدعی هستند پیگیر مذاکره هستند به راستی آیا این کار 8 ماه زمان می‌برد؟ آنهم بدون هیچ نتیجه‌ای!

رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو با بیان اینکه مدیران نبود نقدینگی را دلیل اصلی نبود کار در شرکت می‌دانند، خاطرنشان کرد: حل این مشکل وظیفه مدیران است و به کارگران ارتباطی ندارد، مدیریتی که توانایی جذب نقدینگی را ندارد چرا 8 ماه در راس کار باقی مانده است؟

عبدلی افزود: با واگذاری هپکو به زیرمجموعه سازمان خصوصی سازی هنوز هیچ اتفاق خوشایندی در شرکت رخ نداده و خبری از تولید نیست، بخشی از سهام شرکت هپکو به فروش رفت و وجه آن به صندوق واریز شد که اگر یک درصد آن وارد چرخه تولید شرکت  می‌شد امروز شاهد تولید و رونق هپکو بودیم.

وی بیان کرد: در نشست‌های مختلفی که با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد مصوبات خوبی به امضا رسید، اما مصوبات تنها در روی کاغذ باقی ماند و هیچ کدام عملیاتی نشد.

رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو با بیان اینکه مدیران باید به تعهدات خود پایبند باشند، گفت: دادن وعده و وعید هیچ مشکلی از شرکت هپکو را حل می‌کند، در سال جهش تولید حل مشکلات نیازمندان عزم جدی است تا رونق این شرکت باشیم.

عناوین برگزیده