تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۸
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۱۰۵۰۲۹

لزوم حمایت های مالی از کارخانه‌های داخلی سازنده واگن از محل تبصره

می متالز - مدیر کارخانه شرکت واگن پارس گفت: ضرورت دارد دولت از محل تبصره 18 و وجوه اداره شده حمایت‌های مالی از کارخانه‌های داخلی تولید واگن داشته باشد.
لزوم حمایت های مالی از کارخانه‌های داخلی سازنده واگن از محل تبصره

به گزارش می متالز، مراسم ورود 88 دستگاه انواع ناوگان ریلی شامل لوکوموتیو، واگن باری، واگن مسافری تولید داخل به شبکه ریلی امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل را‌ه‌آهن، مدیران عامل شرکت‌های ریلی و مدیران کارخانجات سازنده واگن در داخل کشور برگزار شد.

در این مراسم مدیر کارخانه شرکت واگن پارس اظهار داشت: امروز تولید 700 دستگاه انواع ناوگان ریلی باری و مسافری در برنامه شرکت است.

صفاری ادامه داد: در ماه جاری 30 دستگاه لوکوموتیو باری و 2 دستگاه لوکوموتیو مسافری تولید کردیم.

وی افزود: 70 دستگاه واگن باری، 4 دستگاه واگن مسافری، 12 دستگاه واگن بازسازی شده، یک دستگاه لوکوموتیو و دو دستگاه ترنست در حال حاضر در واگن‌پارس در حال تولید است که بخش اعظم آن خرداد ماه تحویل می‌‌شود.

وی اضافه کرد: توقع داریم حمایت‌های مالی از محل تبصره 18 و وجوه اداره شده و ... به صورت ویژه برای شرکت‌های واگن‌ساز داخلی دیده شود.

مدیر کارخانه شرکت واگن پارس با اشاره به هدف‌گذاری وزارت راه و شهرسازی برای تولید 2 هزار دستگاه انواع ناوگان ریلی در سال جاری گفت: آمادگی خود را برای تحقق 60 تا 70 درصد این هدف در حوزه تولید ناوگان اعلام می‌کنیم.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده