تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۱
بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۱۰۶۴۷۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

اخذ گواهینامه ایزو مدیریت کیفیت توسط فولاد بافت

می متالز - مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت گفت: شرکت احیا استیل فولاد بافت در مسیر نقشه راه توسعه خود، با برنامه‌ریزی، تلاش و همت مدیران و کارکنان خود، موفق به پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت و اخذ گواهینامه استاندارد ایزو9001:2015 از موسسه گواهی دهنده SGS تحت اعتباردهی SAS سوئیس شد.
اخذ گواهینامه ایزو مدیریت کیفیت توسط فولاد بافت

به گزارش می متالز، سورنا زمانیان اظهار داشت: در فضای رقابتی امروز، به‌کارگیری سیستم مدیریت کیفیت برای سازمان، یک تصمیم استراتژیک است که می‌تواند عملکرد کلی سازمان را بهبود بخشد و مبنای مناسبی برای برنامه‌های توسعه پایدار پدید آورد.

مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت با بیان اینکه بی‌شک به‌کارگیری و استقرار استانداردهای مدیریتی موجب بهبود فرآیندهای کاری بوده و تعالی سازمانی را میسر می‌گرداند، افزود: برخی از مزایای پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت شامل افزایش کیفیت محصول و رضایت مشتریان، ایجاد مزیت رقابتی در مراودات تجاری، استفاده بهینه از منابع و افزایش راندمان کاری، کاهش ضایعات و حفظ دارایی‌های سازمان و شناسایی فرصت‌های بهبود فضای کسب و کار سازمان است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت احیا استیل فولاد بافت در مسیر نقشه راه توسعه خود، با برنامه‌ریزی، تلاش و همت مدیران و کارکنان خود، موفق به پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت و اخذ گواهینامه استانداردISO 9001:2015 از موسسه گواهی دهنده SGS تحت اعتباردهی SAS سوئیس شد.

عناوین برگزیده