تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۴۷۵
کد خبر: ۱۰۷۴۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فرجی مدیرعامل معدنی املاح ایران شد

می متالز - مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران وابسته به شستا و صدرتامین برگزار شد.
فرجی مدیرعامل معدنی املاح ایران شد

به گزارش می متالز، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران با حضور حمزه وکیلی، معاون نظارت بر شرکت های صدرتامین، فرید حمد حیدری، مدیر حقوقی و عباس حسنی، مدیر حسابرسی داخلی تاصیکو در محل شرکت معدنی املاح ایران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی رستمی، ضمن خوش آمدگویی و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید، در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد خود در زمان تصدی مدیریت این شرکت پرداخت و اظهار داشت:

افزایش دوبرابری سود شرکت، آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه و برقراری ارتباط خوب و مستمر با مسوولان و NGO هاو اقدامات زیست محیطی در اراک ازنقاط قوت شرکت در سال اخیر بوده است.

حمزه وکیلی، معاون نظارت بر شرکت های تاصیکو نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های علی رستمی در طی دوران مدیریت و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید حکم هوشنگ فرجی را قرائت کرد و به نمایندگی از غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل هلدینگ صدرتامین لوح تقدیر به رستمی اهدا کرد.

هوشنگ فرجی، مدیرعامل جدید شرکت معدنی املاح ایران نیز بیان داشت: در ادامه سیاست های دولت، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شستا و شرکت سرمایه گذاری صدر تامین به روند رو به رشد شرکت ادامه خواهیم داد و امیدواریم در این راه به کمک همکاران موفقیت های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده