تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۶
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۱۰۷۹۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اجرایی شدن 75 درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان

می متالز - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرایی شدن 75 درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.
اجرایی شدن 75 درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان

به گزارش می متالز، فرامرز محبوبی در ششمین جلسه کارشناسی ذیل کارگروه رفع موانع تولید استان با بیان این مطلب گفت: تا کنون مشکلات یکهزار و 55 واحد تولیدی در جلسات این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته است که در جهت رفع موانع دوهزار و 259 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مصوبات کارگروه ستاد تسهیل، 14 درصد مربوط به امور مالیاتی، 15درصد مربوط به امور زیربنایی، 28درصد مربوط به تعیین تکلیف تسهیلات، 12درصد مربوط به تامین مالی، 17درصد مربوط به تامین اجتماعی و مابقی سایر موارد می باشد که 75درصد مصوبات تاکنون اجرایی شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات پنج واحد تولیدی صنعتی استان در این جلسه خبر داد و اظهار داشت: در این نشست که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار گردید، پس از بحث و بررسی، مصوبات جلسه جهت طرح در کارگروه اصلی ستاد تسهیل جمع بندی شد.

محبوبی اضافه کرد: در این جلسه که بنا به درخواست واحدهای تولیدی جهت طرح مشکلات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است، مسایل و مشکلات بانکی، مالیاتی، زیربنایی و اجرایی پنج واحد تولیدی مربوط به شهرستانهای سمنان، شاهرود، دامغان و مهدیشهر مورد بررسی قرار گرفت.

عناوین برگزیده