تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۰
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۱۰۷۹۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه:

بانک ها اولویت اعطای تسهیلات را به واحدهای تولیدی شناسنامه‌دار اختصاص دهند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در یازدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از همکاری و تعامل بانک‌های استان با واحدهای تولیدی در زمینه پرداخت تسهیلات در سال ۹۸ خبر داد و افزود: بانکها در سال جهش تولید، اولویت اعطای تسهیلات را به واحدهای تولیدی دارای برند و شناسنامه اختصاص دهند.
بانک ها اولویت اعطای تسهیلات را به واحدهای تولیدی شناسنامه‌دار اختصاص دهند

به گزارش می متالز، محسن دارابی با بیان مطالب فوق افزود: باهمکاری بانک های استان بخش عمده ای از تسهیلات بانکی به منظور احیای بنگاه های اقتصادی غیر فعال و نیمه فعال اختصاص یافته،اما نباید ازواحدهای تولیدی سرپا و موفق متقاضی دریافت سرمایه در گردش غفلت کنیم.

دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ادامه تاکید کرد: واحدهای تولیدی که در استان فعالیت دارند در زمینه‌های مختلف از جمله سیمان، کاشی و سرامیک، مواد غذایی ، پتروشیمی و ... در زمره واحدهای برتر کشوری قرار دارند که باید متناسب با آن از طرف ما مورد حمایت قرار گیرند.

یازدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه، مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و تعدادی از مدیران تشکل های خصوصی در سالن جلسات شهدای دولت برگزار شد.

شرکت ایلیا ذرت سبز،فرش زاگرس و شرکت تولیدی و تجاری آریان سرنگ سه واحد تولیدی بودند که مشکلات آنها در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع مشکلات این واحدهای تولیدی اتخاذ شد.

عناوین برگزیده