تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۳
بازدید: ۲۴۷
کد خبر: ۱۰۹۸۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حسابرسی نشده؛

عملکرد ۱۲ ماهه "انرژی" منتشر شد

می متالز - شرکت بورس انرژی ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۵۵۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۴۲۴ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۲۱ درصدی برخوردار است.
عملکرد ۱۲ ماهه "انرژی" منتشر شد

به گزارش می متالز، شرکت بورس انرژی ایران با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت بورس انرژی ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۳۳۳ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵۵۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۱ درصدی برخوردار است.

"انرژی" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۵۴ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۲۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، شرکت بورس انرژی ایران دلیل تغییرات اطلاعات واقعی دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به شرح زیر اعلام کرد:

تغییر در درآمدهای عملیاتی عمدتاً ناشی از افزایش حجم و ارزش معاملات در بازار فرآورده های هیدروکربوری طی سال ۱۳۹۸ بوده است.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!