تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۸
بازدید: ۳۸۰
کد خبر: ۱۰۹۹۱۴

امکان نوبت‌گیری آنلاین دفاتر پیشخوان دولت فراهم شد

می متالز - سامانه دریافت نوبت آنلاین دفاتر پیشخوان دولت با هدف مدیریت مراجعات مردمی، کاهش صف و مدیریت زمان متقاضیان بر اساس استانداردهای فاصله‌گذاری اجتماعی راه‌اندازی شد.
امکان نوبت‌گیری آنلاین دفاتر پیشخوان دولت فراهم شد

به گزارش می متالز، کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام کرد: در راستای افزایش خدمات دفاتر پیشخوان دولت به خصوص بازار سرمایه، سامانه دریافت نوبت آنلاین با آدرس اینترنتی nobat.epishkhan.ir راه‌اندازی شده است.

بر اساس این گزارش، هم‌اکنون ۱۰۳۳ شعبه شرکت‌های کارگزاری، ۳۸۰۱ دفتر پیشخوان دولت و ۲۰۲۸ شعبه منتخب بانک‌های کشاورزی، بانک شهر، صادرات، آینده، سپه و موسسه اعتباری ملل مسئولیت احراز هویت سهامداران بازار سرمایه را به عهده دارند.

سجام یک سامانه زیرساختی برای شناسایی مشتریان برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که همه فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.

از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می‌شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت دوباره اطلاعات آن سهامدار را ندارد.

عناوین برگزیده