تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۴
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۱۰۹۹۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی

۲۴.۵ هزار میلیارد ریال ارزش پرتفوی سرمایه‌گذاری «آسیا»

می متالز - شرکت بیمه آسیا با صدور اطلاعیه‌ای در سامانه کدال، نتایج حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی این شرکت را اعلام کرد.
۲۴.۵ هزار میلیارد ریال ارزش پرتفوی سرمایه‌گذاری «آسیا»

به گزارش می متالز، با توجه سوالات مطرح شده و ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی، پاسخ به سوالات مطرح شده به شرح ذیل است:

ارزش روز پرتفوی سهام شرکت چقدر است؟ آیا شرکت برنامه‌ای برای شناسایی بخشی از این سود را دارد یا خیر؟

ارزش روز پرتفوی سرمایه‌گذاری شرکت در تاریخ ۱۹/۰۳/۹۹ بالغ بر ۲۴ هزار و ۴۸۴ میلیارد و ۲۰۳ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۱۸۰ ریال (۱۸۰/۱۷۸/۲۰۳/۴۸۴/۲۴ ریال) بوده است. ضمنا این شرکت برای اندازه‌گیری سرمایه‌گذاری‌های سریع المعامله در بازار از روش اقل بهای تمام شده و خالص ارزش فروش هریک از سرمایه‌گذاری‌ها استفاده می‌کند که در این روش شناسایی سود بابت افزایش قیمت سهام منظور نمی‌شود.

در مورد فروش ملک ولنجک و یا سایر املاک شرکت برنامه سال ۱۳۹۹ را اعلام بفرمایید.

پیرو آگهی مزایده فروش ملک ولنجک در سال ۱۳۹۸، این شرکت در سال ۱۳۹۹ نیز پس از ارزیابی مجدد کارشناسی ملک مذکور، نسبت به فروش آن از مجاری قانونی با توجه به شرایط بازار اقدام خواهد کرد.

با توجه به رشد خالص حق بیمه، پیش‌بینی شرکت در مورد رشد سود خالص از عملیاتی بیمه‌ای در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال گذشته چقدر است؟

شرکت‌های بیمه علاوه بر استانداردهای حسابداری ملزم به رعایت آیین‌نامه‌های مصوب شورایعالی بیمه هستند. لذا سود عملیاتی این شرکت‌ها متاثر از شاخص‌های حق بیمه، خسارت پرداختی، ذخایر فنی و درآمد سرمایه‌گذاری بوده و الزاما متاثر از رشد حق بیمه نخواهد بود.

تاثیر کرونا و کاهش مسافرت و تصادفات در خسارت‌های پرداختنی چقدر ارزیابی می‌شود؟

وفق گزارش منتشره پژوهشکده بیمه مرکزی در بهار ۱۳۹۹ با عنوان "آثار شیوع کرونا بر بیمه‌های اتومبیل" با وجود کاهش چشمگیر تردد درون شهری و برون شهری و کاهش در تعداد تصادفات، میزان خسارت پرداختی کاهشی نبوده و متاثر از شدت تصادفات و افزایش تورم بوده است.

میزان منابع ارزی در دسترس چقدر است و آخرین نرخی که برای تسعیر ارز اعلام شده، چقدر است؟

خالص مجموع دارایی‌های پولی و ارزی طبق صورت‌های مالی پایان سال ۱۳۹۸، مبلغ ۷۲،۷۸۱،۳۰۱.۸۱ بوده و در کدال منتشر شده، لازم به ذکر است که دلار با نرخ ۱۴۰.۵۳۱ ریال و یورو با نرخ ۱۵۷.۱۳۹ ریال تسعیر شده است.

عناوین برگزیده