تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۹
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۱۱۰۵۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استاندار خوزستان خبر داد:

سرمایه گذاری ۱۸۰۰ میلیارد تومانی در شهرک‌های صنعتی اندیمشک

می متالز - شریعتی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر در شهرک‌های صنعتی اندیمشک یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است گفت: سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و بسیار خوبی همچون ۲ پتروشیمی، فولاد یک‌میلیون تنی و نیروگاه سیکل ترکیبی در اندیمشک در حال انجام هستند.
سرمایه گذاری ۱۸۰۰ میلیارد تومانی در شهرک‌های صنعتی اندیمشک

به گزارش می متالز، «غلامرضا شریعتی» شامگاه پنجشنبه ۲۲ خرداد در جلسه پیگیری پروژه‌های عمرانی و اشتغالزایی شهرستان اندیمشک که در سالن جلسات سد کرخه برگزار شد، در خصوص افتتاح و بهره‌برداری از چندین طرح اشتغالزایی در اندیمشک اظهار کرد: تلاش، کوشش، همراهی، یکدستی و هماهنگی نظام مدیریتی در اندیمشک باعث شده کارها با پیگیری و جدیت به نتیجه برسند و سرمایه‌گذار را دلگرم کنند و در کنار آنها باشند.

استاندار خوزستان از اشتغال جوانان جویای کار در طرح‌های اشتغالزایی ابراز خرسندی کرد و افزود: باید کسانی که برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذار پیگیری و تلاش می‌کنند، تشویق شوند و دیگران به عنوان یک الگو از تجارب آنها استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر در شهرک‌های صنعتی اندیمشک یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است تصریح کرد: کارهای قابل تحسینی در این شهرک ها به خوبی در حال پیگیری هستند که موج شادی و امید را فراهم و ایجاد می کنند.

شریعتی به ارائه برخی پروژه‎‌ها و طرح‌های اشتغال زایی شهرستان اندیمشک پرداخت و اضافه کرد: سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و بسیار خوبی همچون ۲ پتروشیمی، فولاد یک‌میلیون تنی و نیروگاه سیکل ترکیبی در اندیمشک در حال انجام هستند.

وی عنوان کرد: مسائل و موضوعاتی در حوزه‌های مختلف وجود دارند که باید با تشکیل کارگروه های اختصاصی به بررسی و پیگیری موانع آنها پرداخته شود و در راستای توسعه پایدار مسائل سر و سامان بگیرند.

استاندار خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: نیروگاه دوم دز مرتفع‌سازی می‌شود و با توجه به اینکه تا چند سال دیگر نیروگاه اول دز از مدار خارج خواهد شد، حتما باید نیروگاه دوم آن با شرایطی که توانایی کار داشته باشد، در دستور کار قرار بگیرد.

 

عناوین برگزیده