تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۵
بازدید: ۴۱۱
کد خبر: ۱۱۰۸۰۰
سرویس خبر : محیط زیست

آغاز عملیات عمرانی پروژه بهبود جایگاه پسماند صنعتی مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل

می متالز - همزمان با هفته محیط زیست، عملیات عمرانی پروژه بهبود جایگاه پسماند صنعتی مجتمع فولاد سپید فراب کویر با حضور رئیس و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل آغاز شد.
آغاز عملیات عمرانی پروژه بهبود جایگاه پسماند صنعتی مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل

به گزارش می متالز، همزمان با هفته محیط زیست، عملیات عمرانی پروژه بهبود جایگاه پسماند صنعتی مجتمع فولاد سپید فراب کویر با حضور رئیس و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل آغاز شد.

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل در حاشیه این مراسم  گفت: این پروژه با هدف ارتقای شاخص های زیست محیطی مجتمع و در راستای تحقق اهداف صنعت سبز اجرا می شود.

«حمیدرضا خوروش» با بیان اینکه در این پروژه مساحت جایگاه پسماند مجتمع از ۶۱۶ متر مربع به یک هزار و ۱۷۶ متر مربع وسعت می یابد، افزود: با بهره برداری از این پروژه، تمام پسماندهای صنعتی در فضایی استاندارد و محافظت شده نگهداری و بدون پرت محیطی به صورت مکانیزه از محیط خارج می شود و در اختیار صنایع پایین دستی قرار می گیرد.

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل، عملیات عمرانی این پروژه را شامل حفاری، خاکبرداری، کف سازی، بتن ریزی، اجرای دیوار بتنی و احداث رمپ ورودی ذکر کرد و گفت: برای اجرای این پروژه بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است و طی حدود ۵ ماه به مرحله تکمیل و بهره برداری خواهد رسید.

خوروش با تاکید بر لزوم رعایت تمامی پروتکل های و استانداردهای  زیست محیطی در فعالیت های صنعتی مجتمع فولاد کویر، اظهار داشت: این مجتمع همواره در صدد ارتقای شاخص های زیست محیطی خود در راستای رسیدن به توسعه پایدار و کسب و کار مسوولانه بوده و هست و می کوشد که توسعه اقتصادی را با چشم اندازی هم راستا با توسعه اجتماعی و زیست محیطی دنبال کند.

عناوین برگزیده