تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۴۸
بازدید: ۴۵۸
کد خبر: ۱۱۱۴۶۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

اعطای تقدیرنامه 3 ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی به شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

می متالز - این شرکت با حضور در فرآیند ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی موفق به کسب تقدیرنامه 3ستاره از مرکز تعالی سازمانی گردید و به یکی از اهداف میان مدت خود در مسیر تعالی دست یافت.
اعطای تقدیرنامه 3 ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی به شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، تیم ارزیابان جایزه در طی 3روز کارفشرده و بر اساس مدل EFQM، شرکت را مور د ارزیابی قرار داده و در نهایت با کسب امتیاز لازم موفق به اخذ تقدیر نامه3ستاره گردید.
مراسم اهداءجوایز ملی تعالی سازمانی روز دوشنبه مورخه ۱۳۹۹/۳/۲۶ با حضور مقامات کشوری، مدیران ارشد سازمان ‌ها و متخصصان درسالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شدوتقدیرنامه فوق  به آقای مهندس اسماعیلی مدیر عامل شرکت ورق خودرو تقدیم  و بدین ترتیب ازمجموعه مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش شرکت تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است شرکت ورق خودرو در سال   ۱۳۹۵نیز موفق به اخذ گواهینامه اهتمام به کیفیت از دبیرخانه جایزه ملی تعالی گردید ودرسال ۱۳۹۶ نیز گواهینامه 2 ستاره اهتمام به کیفیت از بنیاد کیفیت اروپا را اخذ نموده بود.
وکسب تقدیر نامه 3 ستاره از اولین حضور شرکت در سطح جایزه نشان از اهتمام، تعهد و آمادگی کارکنان در پیاده سازی و نهادینه کردن فرهنگ تعالی در سازمان می باشد.
در پی کسب موفقیت فوق مدیرعامل شرکت ضمن تشکر از حمایت های هیئت مدیره از تلاش ها و زحمات کلیه مدیران و پرسنل شرکت قدردانی نمود.

 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده