تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۱
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۱۱۱۹۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تداوم بازرسی و نظارت بر بازار در سطح استان اردبیل

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تشدید بازرسی و نظارت بر بازار در سطح استان اردبیل همچنان ادامه دارد و وظیفه کمیسیون نظارت مرکز استان این است که بر تمام اتاق اصناف شهرستان‌‎ها در خصوص وضعیت اعتبار و هزینه کرد، منابع درآمد آنها و محل‌های هزینه شده رسیدگی و نظارت نماید.
تداوم بازرسی و نظارت بر بازار در سطح استان اردبیل

به گزارش می متالز، رامین صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اردبیل که در محل سازمان صمت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تشدید بازرسی و نظارت بر بازار در سطح استان اردبیل همچنان ادامه دارد و وظیفه کمیسیون نظارت مرکز استان است که بر تمام اتاق اصناف شهرستان‌ها در خصوص وضعیت اعتبار و هزینه کرد، منابع درآمد آنها و محل‌های هزینه شده رسیدگی و نظارت نماید.

وی افزود: گشت مشترکی با موضوع بررسی قیمت کالاها در سطح بازار استان با حضور بازرسان صمت استان، نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و ... همانند ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر بررسی وضعیت قیمت‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اساس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز مورد بررسی قرار  می‌گیرد و همشهریان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق سامانه  ارتباطی ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری گردد.

در ادامه اعضای جلسه در خصوص تعیین تعرفه جدید آموزشگاه‌های رانندگی، گزارش اتاق اصناف مرکز استان در خصوص  ارائه صورت‌های مالی مربوط به بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۹ ، تغییرات در ترکیب هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف آرایشگران و خیاطان زنانه شهرستان اردبیل، پیشنهاد ادغام اتحادیه صنف شیشه‌بران با اتحادیه صنف آلومینیوم کاران شهرستان اردبیل و ...  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عناوین برگزیده