تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۶
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۱۱۲۱۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مقتدایی مطرح کرد:

حمایت‌های دولتی از قشر ضعیف با فشار و پیگیری‌های مُجدانه مجلس حاصل می‌شود

می متالز - نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: بخش قابل توجهی از بازنشستگان، کارمندان، کارگران و ... نیازمند توجه جدی دولتی هستند و حمایت‌های دولتی عملا با فشار و پیگیری‌های مجدانه مجلس شورای اسلامی حاصل می‌شود.
حمایت‌های دولتی از قشر ضعیف با فشار و پیگیری‌های مُجدانه مجلس حاصل می‌شود

به گزارش می متالز، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم با بیان اینکه نمایندگان به مردم از جهت رسیدگی به معیشت تعهد دارند، گفت: تقریبا همه نمایندگان در این دور از مجلس در جریان تبلیغات انتخاباتی خود بر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی تاکید کرده‌اند بنابراین وکلای ملت نمی‌توانند نسبت به مشکلات روزمره مردم بی تفاوت باشند.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از بازنشستگان، کارمندان، کارگران و ... نیازمند توجه جدی دولتی هستند و حمایت‌های دولتی عملا با فشار و پیگیری‌های مجدانه مجلس شورای اسلامی حاصل می‌شود.

مقتدایی تاکید کرد: مجلس یازدهم در اولین روزهای کاری خود نشان داد، نسبت به اقتصاد و معیشت مردم بی‌توجه نیست و مطمئنا در روزهای آینده شاهد تلاش‌های بیشتری در این مورد خواهیم بود و تذکر نمایندگان به مسوولان دولتی و رئیس جمهور برای رسیدگی به معیشت بازنشستگان و پرداخت حقوق معوقه مربیان آموزش و پرورش و نیروهای خرید خدمتی در این راستا انجام شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار کرد: موضوع معیشت چند بُعدی است و باید چندین کمیسیون در خصوص حل مشکلات آن وارد عمل شوند و اکنون ما با شکل‌گیری کمیسیون‌های تخصصی به دنبال نظارت‌های جدی‌تر و بررسی مشکلات با حضور مسوولان دولتی هستیم.

عناوین برگزیده